Хүчингийн хэргийн ХОХИРОГЧ гэмт хэрэгтнүүд хэний, хэн болохыг илчиллээ  

2017-12-15 19:10
Г.Номуундарийн зөвшөөрлөөр нийтлэв

"Хүчингийн хэргийн ХОХИРОГЧ гэмт хэрэгтнүүд хэний, хэн болохыг илчиллээ" мэдээг редакцийн зүгээс уг хэрэг шалгагдаж буйтай холбогдуулан хаасан болохыг мэдэгдье! 

    PS: "Эх сурвалж" агентлаг ЖИНХЭНЭ ШАРХ СЭТГЭЛ ЗҮЙД ҮЛДДЭГ цуврал нийтлэлээр хүчингийн хэргийн хохирогчдыг сэтгэл зүйн хүнд цохилтоос гаргах эмчилгээ, нөхөн сэргээлт хийх хууль эрх зүйн орчин манай улсад дутагдалтай байдгаас эдгээр хохирогчид насан туршдаа хохирогчоор үлддэг тухай асуудлыг хөндөж буй. Энэхүү төслийн зорилго нь өдгөө УИХ-д сууж буй бүрэн эрх нь дуусаагүй эмэгтэй гишүүдийн анхааралд хүргэж хууль, эрх зүйн орчныг бүрдүүлэхийг уриалж буй юм. Хүчингийн хэргийн хохирогчид тэр бүр ил гарахыг хүсдэггүйг хэн бүхэн мэднэ. Энэ тухай та бүхэн доорх холбоосууд дээр дарж дэлгэрүүлэн үзнэ үү. Бид буруутгагдаж буй талаас тодруулга авахаар ажиллаж байна. 

 


    Сүүлийн нэг жилийн хугацаанд энэчлэн зоригтой үйлдлүүд илэрч буй нь нийгмийн анхаарлыг багагүй татах болсон. Энэ нь гэмт этгээдүүдийг илчлэлгүй нууцалж, энэ төрлийн гэмт хэрэг ихсэх нэг шалтгаан болж буй явдлыг таслан зогсооход маш том хөшүүрэг болох юм.  Бид эх сурвалжийн зөвшөөрлөөр, түүний биеийн байдлыг сайжрахад энэ тухай эргэн мэдээлж дэлгэрэнгүй ярилцлага хүргэх болно.      
 
 

 

Та алдаатай текст байвал идэвхжүүлээд Ctrl+Enter дарж илгээнэ үү.
Та мэдээ илгээх бол энд дарж илгээнэ үү.
Сэтгэгдэл илгээх 64 Таны сэтгэгдэл бусдад нөлөөлөх хүчтэй
Сэтгэгдэлүүд
Нийт: (64)

Зочин /66.181.186.156/

2017-12-19 12:54

Yah gej tiim zaluuchuud deer sogtuuruulah undaa barij ochsiin be. Uuruu nuhtsliig ni burduulj ugsun gej dugnej bn. Medeej huchin hiisen ni buruu.

Хариулах 0 0
Зочинзочин /43.242.243.84/

2017-12-18 22:39

Ворошиловын аргаар шийдэх ээс.Хөөрхий нялх амьтанг доромжилсон гөлгүүлийг

Хариулах 0 3
Зочин /66.181.191.215/

2017-12-18 19:27

Enkh-Ochir huchindegch bolson uu

Хариулах 0 0
Зочин /202.131.248.86/

2017-12-18 14:50

Zoritoi baigaarai bid demjij baigaa shv

Хариулах 0 2
Зочин /66.181.161.8/

2017-12-18 13:58

Зоригтой байгаа сайн охин. Дэмжиж байна. Наад балиар бугшсан идээ бээрийг шахаж хаях хэрэгтэй зоригтой байгаад чинь баярлалаа.

Хариулах 2 0
Зочин /103.26.195.227/

2017-12-18 08:08

Ygad sain sudalku iim hudlaa yum bichij bgn be? Ene bol arai, nomuundari iig yag ymar hun be gdg iig medeed tgd bichee zuger yuch hiigegui huuhdudig ingej gutgej bolohgui

Хариулах 2 0
Зочин /150.129.141.205/

2017-12-18 02:48

Ene huuhniig setgel zuigeesn avarch bn geed ta nr en hudalch muuhai ohinii ugend itgej gem buruugui enhochir bolon tuunii ger bul egch duu nariihn setgeld mash tom har tolb uldeej bn harinch baym mongt ailiin huuhed gehed sain humuujilt sain huuhed bdiishuu

Хариулах 7 0
Зочин /150.129.141.205/

2017-12-18 02:45

Yamarch gem buruugui huuhdiig huchindsen gej medeegeer tsatsaad ta nar ardn yamar ih hun setgel zuiger hohirch bgaag medej bnuu

Хариулах 4 0
Зочин /150.129.141.205/

2017-12-18 02:44

Hudal medeelel oruulhaa bolioch naadah chin huchinduuleguishdee

Хариулах 4 0
Kkkk /212.100.137.195/

2017-12-18 05:11

Chi yaj medej bga yum hajuud ni bsan yumuu Ham heregten n yumuu

Хариулах 0 4
Зочин /66.181.187.205/

2017-12-18 09:13

tegvel chi yaj medej bga yum huchindsen gedgiig ni? cham shig [хориотой үг]uud mongoloor duuren bolohoor mongold iim hudal medeenii site-uud ashigtai ajillaj bna. yu ch hudlaa hunii ner turund haldsan l hevlel bval bugd durtai unshdag archaagui amitad!!!!!

3 0
Зочин /150.129.141.205/

2017-12-18 02:44

Ene hudal yumaa ustgaach huchinduulegui geed ooroo heleed bhadn yah gej hudlaa huniig gutgej bicheed bganbe ene [хориотой үг] humuusn ch bayn hunii huuhed humuujilgui gedl Hudal helj bgaa ene ohinii ugemd itgeed bhin

Хариулах 2 0
Зочинh /176.199.149.252/

2017-12-18 04:45

Uuruu huchinduulsen gj helsiishd medeelel yumuu ta nar zugeer butsaad bgaarai

Хариулах 0 2
Shudara unen medeelel tawi!!!!!! /66.181.183.159/

2017-12-18 01:46

Yg huchin hiisen huniih ni neriig tawiachee hudal medee oruulj gemgui bgaa huuhdiin amidrald tolbo uldeehee zogsoo tiim l bol unen muniig ni olood tsag aldalgui medeegee oruulaach hunii ner turd haldahaa zogsoo!!!!!

Хариулах 2 0
Зочин /66.181.183.147/

2017-12-18 00:09

Ийм худлаа мэдээлэл тавьж хандалт нэмж байгаа юмуу ???????????? Танай сайтыг мэдэхгүй юм байна бусад мэдээний хандалтыг харсан юу ч алга ингэж хүний нэр төрөөр хандалт хийхгүй ээ Чи өөрөө үр хүүхэдтэй хүн л бол сайн бод ... ????????????

Хариулах 2 0
Зочин /103.57.93.115/

2017-12-18 00:05

Hun gutgej gem buruugui huuhdin ner hunded haldaj ta[хориотой үг] medeelel oruulahaa bolimoor yum

Хариулах 2 0
Зочин /103.57.93.115/

2017-12-18 00:02

Yun dalii medeelel oruulaad baigaa yum be, uurinh n live hiisen bichleg deer ene 2 huuhed huchindsen gej heleeguishde

Хариулах 2 0
Зочин /66.181.161.102/

2017-12-17 23:57

Hun gutgeh ch bas gemt hereg shu.

Хариулах 2 1
Зочин /66.181.161.102/

2017-12-17 23:56

Notlogdoogui Ene ohin uuruu Helsen ni ch todorhoigui shuuh shiideegui asuudliig bolson yum shig harsan yum shig yrij bichij baigaa humuus yunii tuluu ve. Uneheer ta unenii tald baigaa bol 2 taliin battai notolgootoi medeelliig oruulaachee.!!!!!!

Хариулах 2 0
Зочин /66.181.161.114/

2017-12-17 23:44

Enkhochir tiim huuhed bish. Harin ene Ohin yamar ohin ve gedgiig hun bur medej bga!!!!

Хариулах 3 0
Зочин /150.129.143.22/

2017-12-17 23:05

.

Хариулах 0 0
Зочин /66.181.161.97/

2017-12-17 22:49

Угаасаа өөрсдийнх л бурууш дээ архи дарс уугаад эртхэн өөрийн ***** биеэ үдий гэсэн охидууд л байдийш д угаасаа зүгээр байжаахд нь хэн хүчинддийн

Хариулах 4 0
Зочин /103.212.119.113/

2017-12-17 21:54

Худал мэдээлэл тарааж хүний нэр төрд санаатайгаар халдах чинь харин ч хууль бус шүү дээ

Хариулах 2 0
Зочин /27.123.214.105/

2017-12-17 20:05

Enkhochir hezee ch iim yum hiih huuhed bish shdee. Hudlaa medeelel tavihaa boliocheee. Ene ohin chin video deeree sant surguuliin 2 huuhed huchindsen gesen bolohoos enkhochir hichindsen gej heleegui bsan shdee. Enkhochir isu d surdagshde. Hunii ner turd ingej haldaj bolohguie. Olnii tanil hunii neriig bicheheer handalt avna gdg uildel chin hunii amidralaar toglood haychlaashdee.

Хариулах 2 0
Зочин /66.181.161.112/

2017-12-17 16:22

Ystoi hohi ni l gej heliidaa 16 18 ohiduud alcahol hereglehiig aaw eej ni bas zowshoordog l gene shuu tgd ch bolku buur mansuuruulah bodis hergleed group [хориотой үг] hiij l bdag oopsdiihoo biyiig zow awaad ywsan bol ta nar tgj huchinduulku l bsan bhdaaa hohi jin gej heliii

Хариулах 9 9
Зочин /138.68.252.90/

2017-12-17 18:06

tenger chamaig nirgeesei

Хариулах 1 4
Зочин /202.9.44.68/

2017-12-17 18:44

hun bur l aldaj aldaan deereesee uhaardag ene hunii gantshan buruu gej baihgui shuu dee huniig huchindeh chini arhi uusnaas iluu hetsuu notstoi gemt hereg gej bodoj bn

Хариулах 0 1
Зочин /182.160.4.33/

2017-12-17 16:09

yu geech yum bolood bainaa 1 sonsohoor unen ch uym shig jaahan uhaad bodohloor ham heregtnuud ch yum shig bas dahiad jaahan bodohloor tsoo eruul bus hun yariad ch baigaa yum shig Shuuhiinn shiidver gartsan ch yum shig ,shuuuh hural boloogui ch yim shig Ergelzeetei yumnuud ih bnaa Yer ni bol har tamhi hereglej huvhin hiisen humuust zohiuh shiitgeliig ni uguh lheregtei Harin er emgui hamtarch mansuuraad yanz yanz bolson yumshig oilgolt tsuhalzaad bna Herev tiim bol ohidoo etseg eh ni erthen tataj awah hetegteiyumshig sanagdlaa

Хариулах 0 4
Зочин /59.153.84.150/

2017-12-17 15:37

Hudal medeelel tawihaa bolioooooooooo

Хариулах 2 2
Зочин /103.229.121.168/

2017-12-17 13:54

Sansar suljee delguurin ezni huu archaagui [хориотой үг] ve

Хариулах 1 4
Зочин /103.229.121.168/

2017-12-17 13:54

Manai uls huulia changatgaj iim herguudin uildegchded hatuu tseerlel uzuuleech

Хариулах 1 5
Зочин /104.200.142.220/

2017-12-18 09:49

Chi huulia chatgatgana l geed bna, ter huuliaa unshij uzsiimuu? Gutgeh, hunii ner hunded haldah ni huuliin daguu yu? Margaashnaas chamaig huchindsen gej yarina da!

Хариулах 1 0
Зочин /104.200.142.220/

2017-12-18 09:49

Chi huulia chatgatgana l geed bna, ter huuliaa unshij uzsiimuu? Gutgeh, hunii ner hunded haldah ni huuliin daguu yu? Margaashnaas chamaig huchindsen gej yarina da!

Хариулах 1 0
Зочин /104.200.142.220/

2017-12-18 09:49

Chi huulia chatgatgana l geed bna, ter huuliaa unshij uzsiimuu? Gutgeh, hunii ner hunded haldah ni huuliin daguu yu? Margaashnaas chamaig huchindsen gej yarina da!

Хариулах 1 0
Зочин /49.97.107.198/

2017-12-17 12:15

Арчаагуй дуракууд ! 76+2=78 чууд хоорондоо яс булаалдаж байгаа хав шиг хэрэлдэхийн оронд хуулиа чанга болгож мордуулээч...! Улс орон ард тумэн хохироод байх уу !

Хариулах 1 1
Зочин /202.179.26.75/

2017-12-17 11:28

Алтанжолоо нь Элбэгдоржийн ивээлд орсон компани. Элбэгдоржийн Зөвлөх Ганбаатар хөлбөмбөгийн холбоо, Арвайн үндэс, Хүрхрээ пивоны брэнд гм. Аалзны тор

Хариулах 2 4
zochin /202.179.16.224/

2017-12-17 10:20

Herhen arga hemjee yamar yal shiitgel hyleelgesniig n olon tymend medeeleh heregtei huuliinhan ch hen hychteid n yilchilne dee

Хариулах 1 4
Зочин /103.57.95.96/

2017-12-17 01:09

Altanjoloo groupiin 21 d baidag salbar yum hudaldaj avaad bhad hooson hairtsag munguur zardagaa bolimoor yumaa. Tsaanaasaa unegui irdeg yumiig hudaldan avagchdaa ogch bolno doo. Yumaa busad suljeenees unetei zardag bj hooson hairtsag hurtel zaraad Shunaltai

Хариулах 1 4
Зочин /172.58.184.79/

2017-12-17 13:23

Avhaa l bolioch medrel ymuu

Хариулах 1 4
ах нь дүүгээ дэмжинээ /202.9.40.180/

2017-12-16 23:37

миний дүү ухаантай зоригтой байгаарай ах чамайг бүх талаар дэмжинээ

Хариулах 1 6
Зочин /66.181.177.166/

2017-12-16 22:35

Er ni bol hundugdvul zohih asuudal mun shu.ene metchilen hohirsoor baigaag bid meddeggui.gem nugliin tuluus uheld hurdeg.

Хариулах 1 4
Зочин /103.229.122.62/

2017-12-16 21:16

/69.164.211.135/ зочин өөрийгөө үгүйсгээд бичиж байна даа. дүү минь сэтгэлийн хаттай байгаарай.

Хариулах 1 3
Зочин /69.164.211.135/

2017-12-16 20:53

Hudal medeelel tavidag site bna. Setgel medreliin uvchtei hunees tulgamduulj medeelel avsan gesen. Henii site yum boldoo!!!

Хариулах 14 4
Чука /84.197.77.63/

2017-12-16 20:24

Сэтгэлийн тэнхээтэй байгаарай дүү минь. Цаг хугацаа бүгдийг эдгээдэг юм шүү

Хариулах 1 5
Зочин /90.236.220.40/

2017-12-16 19:48

Aij ichij daramtand orson olon ohiduudiin omnoos muu muuhai zuiliig il gargaj ilchilj bgaa uhaantai, zorigtoi zorilgotoi ohin bn, uneheeriin nuden der mgl uls man mohoj bnashdee ene heden luivarchin shunaltanguudiig odoo zogsooh tsag n bolson, bid ih huvia boddog humuus shuu bugdeeree ene ohiniig gemjij hsmgaalj uls ornoo buzar ulsuudaas salgah bolsooon

Хариулах 1 9
Зочин /79.71.162.30/

2017-12-16 19:43

ter ued Erunhiilugch Battulgiin huugiin gert iim yavdal bolj jujigchin bathuugiin huu tsonhoor ni ynaj amia ladsan.Margaash ni battulga huugee shyyd l Honkong ryy zygtaalgaj hergiig tsagdaagiin darga nartai yarij nam darsan gedeg ym bilee.Ene ohin l odoo unen zubuur ni yarihnee dee.Bugdiig ni ilchil ene baliar ymyydiig.

Хариулах 3 4
Зочин /104.237.91.71/

2017-12-16 16:23

Tsaazal odoo l unguruuh ym bol ted dawrah bolno

Хариулах 1 5
Зочин /202.9.43.181/

2017-12-16 16:12

Төрийн эрх мэдлийг гартаа авч улс орноо хоосруулж 3хан сая хүнийг ядуу амьдруулж байгаа эрх мэдэлтэнгүүд бол баячууд биш. Тэд нар бол хулгайч, луйварчин, гэмт хэрэгтэнгүүд. Эд нар өөрсдийгөө баян гэж боддог байхдаа хөөрхийс. Хулгайч, луйварчдын хүүхдүүд ямар байх нь ойлгомжтой. Хүүхдүүд нь золионд нь явж бна даа.

Хариулах 0 3
Зочин /199.36.221.49/

2017-12-18 09:54

Yasan muukhai ataarkhuu yumbe! Chinii archaagui bga chin chamaas l bolson. Tur bolon buznessmenuudtei yamar ch hamaagui.

Хариулах 0 0
Зочин маш зөв зоригтой охинд баяр хүргэе хамгийн гол нь зөв дэмжээсэй /66.181.185.192/

2017-12-16 15:43

За энэ охиныг буруу ойлгоод өөрийн хүүхэд залуусаа өмгөөлөөд байх чинь , эрхэмсэг та нар амьдралын нэг талаас биш олон өнцгөөс харж ертөнцийг үзэх үзлээ нээгээч. Энэ охин зоригтой гарч ирж байгааг дэмжих хэрэгтэй байна даа

Хариулах 0 13
Зочин /27.123.214.113/

2017-12-17 19:05

Эцэг эхийнх нь буруу замаар олсон мөнгө эргээд толгойд нь дүүжлүүрийн цалам углаж байгаа нь тэр дээ. Үйлийн үр гэж энэ дээ!

Хариулах 0 0
Зочин /202.21.106.118/

2017-12-16 15:21

баячуудын хүүхдүүд монголыг хөмөрнөө. мөнгөний төлөө явсаар үр хүүхдүүдээрээ туг тахиж байгаа хүмүүс ухаарахын оронд энэ охиныг дарах гэж оролдож байгаа нь үхэж байсан монголын бодит үнэн

Хариулах 1 12
Зочин /66.181.161.81/

2017-12-17 01:44

zorigtoi oxin bn setgel zvin talaasa ooriigo sain emchlvvlex xeregtei xvchind awtsan xvn svvldee galzuu ym shig aashtai boldog xvchirxiilegch zvgeer yuch boloogvi ym shig narand ywj baidag iim xetsvv baidald bi orj baisan odoo bi aimshigtai aashtai bolson

Хариулах 0 2
Зочин /202.9.41.223/

2017-12-16 14:46

Зоригтой охин бнаа...зоригтой бгаарай дүү минь сайн сайхныг хүсии

Хариулах 0 11
Зочин /103.212.116.198/

2017-12-16 14:03

УИХ-ын 76 гишшүдийн болон баячуудын амьдралын "идээ бээр" ийнхүү үр хүүхдүүдээр нь дамжин шахагдсан гарч ирлээ. Одоо 30 гэр бүлүүдийг овог нэртэй нь гаргахыг ерөнхийлөгч Х.Баттулга өөрөө санаачилж Монголыг баярлуулсан хүн. Одоо Жирийн татвараа өгдөг алддаг Монголчууд босох цаг ойрхон боллоо.

Хариулах 2 13
Ene ohind /150.129.140.94/

2017-12-16 13:01

Buh huuhduudiig enuugeer hemjuh hereggui bh arhidalt zawhairal haana bna tend hunchin bdag yagaad ur huuhdee beer wine hereglehiig zuwshuurdug bna yaj iim zambaraagui bdag bnaa tegsen hernee busad huuhduud yag iim bgaa gej helej chadaj bnaa gertee hicheelee hiigeed surah yumaa suraad eej aavtaigaa bagshtaigaa uuriiguu hugjiileed yavaj bgaa zunduu huuhduud bgaa iim zadarsan zawharsan huuhduud tsuuhun shuu chi ch gesen adilhan ter huuhduudteigee yamar zambaraagui zadarsan helemgii dolomgoi ohin be chi uuruu iim bdald uuriiguu oruulsan bna

Хариулах 13 6
БиЗочин /202.9.42.185/

2017-12-16 13:09

Архи уухаараа хүчинддэг юм уу? Ямар гээч логик вэ

Хариулах 0 10
БиЗочин /202.9.42.185/

2017-12-16 13:09

Архи уухаараа хүчинддэг юм уу? Ямар гээч логик вэ

Хариулах 0 2
Зочини /188.162.84.39/

2017-12-16 17:13

Эцэг эхийн зөвшөөрлөөр бага сага ууж идсэн энэ охин харин ч мараалтай байгаан биш үү?!!! Ер нь ахлах ангийн хүүхдүүд далдуур их л ууж, мансуурдаг штээ, мэдэхгүй л өнгөрөөгөөд байгаа болохоос! Одоогийн хүүхдүүдийг өөрсдийн бага насны үетэй харьцуулж үл тоох хэрэггүй, тэд маш хурдан өсөж аливаа мууд амархан нууцаар татагдсаар байна.

Хариулах 0 7
Зочин /66.181.191.242/

2017-12-16 20:00

harin ch asuuj bgaad l uusan bnshd huchinduuleed helj chadaagui zondoo hunii omnoos ene hun zorig gargaj bn mundag bn zorigtoi bn

0 1
Зочин /103.10.23.173/

2017-12-16 12:44

Ene ohin mash uhaalag zorigtoi bna.Nmgch bas uswur nasan dr bhad uuh yumand ni mansuurah zuils hgeed huchinddeg tuhai am yria ih yawdag bsan. Iim zuild urtsun emegteichuudiin buruu bolood l ulddeg jishee olon bsan uchraas l tiim dam yria ohiduudig aidast awtuldag bsan bh. Ene bol niigemd umnu ni bgaagui bish bsan jishee zuerl hohirogchid ni il garch ireeguu bolohoir l humuus mdeguu mdsench mdegui met tsarailsar udiig hursen. Ygad hohirogchdin buruu bolj bnga uldeh ystoi gej. Ygad ohid busguichuudiinhee erhiig ingej ulandaa gishgedeg yum be mongolchuud

Хариулах 1 23
Зочин /66.181.187.205/

2017-12-16 11:52

Shal hudlaa medeelel tawiha bolioch

Хариулах 9 1
Zochin /103.229.120.137/

2017-12-16 17:42

Tgd tanihar bol aav eej uurigu ch bas tsaashid amidrahad hetsuu bdald oruulan bj ingd hudlaa yriad yvad bh ymu te? Ymr ch eruul hun inghgu l bh. Iim ymig hudlaa gd bga ta ch bas uuru eruul bish l bolvu

Хариулах 0 5
Зочин /66.181.191.242/

2017-12-16 20:02

naadah chin neg ni l bhgui esvel ah duu hamaatan

0 1
Зочин /66.181.186.214/

2017-12-16 10:46

Busdiin zubshuurulgui uuj ideh zuild ni mansuuruulah uhaangui bolgoh zuil hiij baigaad daraa ni untaj hebteh ni buruu uchraas ene ohin medegdel hiigeed baina.!!!. Ene ohinii gol uurlaad bgaa zuil ni yurduu l ene.

Хариулах 1 12
Зочин /139.5.218.142/

2017-12-16 10:11

yag zuv. hohirogchdiig gemt etgeed shig l baitsaadad. huchinduulsen emegteichuudiig bvgd buruutgadag, ted uursdiiguu ch buruutgadag. yag gej tiishee yavbaa, yah gej terend itgev de geed naad zah n. mash zuv asuudliig hunduj bna. ene tsuvral niitleluudiiv emegtei gishuud anhaarch huuli bolovsruulmaar yum.

Хариулах 0 7
Зочин /66.181.179.124/

2017-12-16 09:46

уусан идсэн нь яахуу угаасаа энэ охин гэлтгүү энэ охиноос жоохон охидууд ч архи уудаг болсон цаг хатгийн бол гол тэр хүүхэдүүд Мансууруулах бодис хэрэглдэг үү үгүй юу гэдэг байна!!!!!!

Хариулах 1 3
Зочин /66.181.161.65/

2017-12-16 07:28

Manaihan ihenhdee hohirogchoosoo buruug haidag hogiin swtgelgeetei. Enenees n bolood yalanguya hvchingiin hergiin hohirogchis n duugarch chadahaa boliod hvchindegchdiig dawraatsan

Хариулах 0 21
Зочин /109.172.15.41/

2017-12-16 05:20

Насанд хүрэгчид бид өөрсдөө баяр болгоноор архи дарс ууж тэмдэглэдэг болохоор хүүхдүүд ч гэсэн томчууд шиг архи дарс ууж тэмдэглэх ёстой гэсэн ойлголттой байна. Ер нь 10 жилийн ахлах ангийнхан дунд ийм нийллэг байнга зохиогдож байгааг үгүйсгэхгүй. Томчууд ч яахав уусан идсэнээ шингээгээд зохицуулаад яваад байж болдог бол хүүхдүүд, ялангуяа хөвгүүд ид бэлгийн бойжилт явагддаг насан дээрээ байгаа учраас тэр бүр биеэ хянаж чадахгүй, тв интернэт, буруу найз нөхөд гээд уруу татагдалт их. Энэ кино болгон дээр чинь ахлах ангийн хүүхдүүд баар сав орж архи ууж байгаагаар гардаг шд наад зах нь. Садар самуун, хүчирхийллийг сурталчилсан урлагийг өөрчилье! Үр хүүхдүүддээ үлгэр дууриалтай байж, анхааръя! Хөвгүүддээ эмэгтэй хүний биеийг биш сэтгэлийг хайрладаг болгож хүмүүжүүлмээр байна. Ер нь завхай байдал бол бахархах зүйл биш эсрэгээрээ хүнээр зугаа хийж байгаа, биеийн рефлексдээ захирагдаж байгаа, ухамсарт хүний биш, харин доод хөгжилт амьтны шинж шүү дээ.

Хариулах 0 38
Зочинжинжээ /112.72.11.121/

2017-12-16 23:33

Тийм шүү ёстой зөв хэллээ.энэ тв сэтгүүл урлаг соёл кино жүжиг нь бүгд л архидалт завхайралт алаан талаан зодоон нүдээн сурталчилж байна энийг л зогсоох хэрэгтэй бас гадаад кинонд цензур тавих хэрэгтэй хэт гаж гажиг аймшигийн эсвэл [хориотой үг] мунхаг садах самуун кино их гаргадаг энэнд хяналт тавих хэрэгтэй.эцэг эхчүүд хүүхдээ 1000 хорьж цагдаад хүүхдүүд гэртээ нэг өөр гадуур нэг өөр хаанаасч гэсэн интэрнетд холбогдож хүссэн зүйлээ үзэж байна.10 жилийн хүүхдүүдийг ухаалаг утас барихийг улсаасаа хорих хэрэгтэй байна.

Хариулах 0 2
rty /202.21.106.168/

2017-12-16 03:21

en bol zugeer niigem het hurdtai dayarshij baigaagiin hohirogchid yum ail vaa yum zuiliig baga bagaar shat ahij hurdeg baital shuud deesh userj baigaagiin hort urshig gej uzej bolhoor haragdaj bn bid en hohiroliig ard irged oilgohgui baigaag bidend sanuulj uguj baina gej herj bn asuudal het ih dald aguulagtai teriig bid anzaardagch ug dugardaggui eniig durdaj baigaag sai[хориотой үг]j uzeh heregtei gej helmeer bn

Хариулах 0 3
Зочин /202.9.40.79/

2017-12-16 02:40

Uuruu ikh humuujilgui eej aawiinhaa ugiig sonsdoggui mulguu munag tolgoitoi bsn bn. Uhaar oilgo. Busad etseg ehchuud huuhduuddee sn anhaaral tawi. 97,98,99,2000,deesh onii huuhduud tom tolgoitoi.

Хариулах 7 6
Зочин /202.9.40.79/

2017-12-16 02:42

Etseg ehiinhee ugend orood gertee hicheelee hgd geree tsewerleed bj bsn bol chi udiid ingeed suuj bhgui bsn blgui dee, Gehdee busad ohidod tom surgamj yum daa.

Хариулах 9 6
Зочин /103.212.118.160/

2017-12-16 22:13

Ta ch super yum aa. Jaakhan yum uuj idlee geed tsaad nukhduuded ingekh erkh bgaa yum uu.

0 2
Зочин /182.160.4.226/

2017-12-16 15:01

97,98oniihniig bitgii hamruulad bai nasand hvrsen hvmvvs shvv ali hdiin 19,20hvrsen 3,4r kursiin oyutnuud bga bh shvv

Хариулах 0 0
Зочин /66.181.161.112/

2017-12-17 16:25

Hha mongol ulsax +21l gej bdagdaa huuli oorchlogdson ymuuu bi buruu yriad bnuu

0 2
Зочин /202.9.42.32/

2017-12-16 00:46

Маш олон тохиолдолд охид ийм хэргийн дараад өнгөрөөдөг. Эцэг эх нь ч охиноо хүнд муу хэлүүлэхгүйн тулд чимээгүй байх нь элбэг байдаг гэсэн. Яагаад хүчирхийлэлд өртсөн охидыг чичилж харааж загнаж ых ёстой вэ? Би бол илчилж байгаа эмэгтэйчүүдийг зоригтой сайн бна гэж хэлнэ. Цаана нь өчнөөн охидыг ийм халдлагаас аврах гавьяатай зүйл хийж байгаа гэж бодож ына

Хариулах 0 41
Зочин /202.9.42.32/

2017-12-16 00:42

Зарим хүмүүс энэ охиныг харааж зүхсэн байх юм. Энэ хүүхэд ямар ааш зантай, ямар хүмүүжилтэй, архи уудаг, эсвэл хар тамхи татдаг татдаггүй байхаас үл хамаарах нэг зүйл бий. Ямар ч гэсэн хүнийг хүчирхийлж болохгүй.

Хариулах 0 39
Зочин /66.181.160.16/

2017-12-15 23:48

Chi oor jhn bj arih uun gesen chini yu gesen vg be. Ene etseg ehni hvvhede yj hmjvvls ym be yln guya ohin hvvhedee sain harj bgaache

Хариулах 8 3
Зочин /150.129.142.107/

2017-12-15 23:46

ene ohin delgej bgaa bolhoos mongoliin baychuudiin huuhduuudb gesen todotgoltoi buruu humuujsen aaw eejiinhee hiij buig yag duiraaj hiij buruu yumiig mungu argalj boldog ged aaw eej n udur bur huuheddee dald ihamsart n suutal avilga lobbi haruulsaar bgaad huuhed n ch gesen buruu yumiig mungi argalj bolno gesen setgelgee suulgatsan ter anguuch anarhuu muunuu geed zunduu zaluus dandaa buruu muii miuhai zuiliiig hiiij bgaaa uursdiiguuu niigemd zuv talaas n hudalaa dur esgej haruuulchaaad

Хариулах 1 8
zochin /103.229.120.179/

2017-12-15 23:44

Ene erchvvd boov bomboogoo aytaihan zalaad avj chadku bol tasluulah heregtei muusain baliar yumnuud yaahlaaraa iim tavitargui bdg bnaaa vheech

Хариулах 0 13
Зочин /66.181.161.112/

2017-12-17 16:26

Er hun bhgui bol ji angaj uhiiishd

Хариулах 0 0
Зочин /66.181.187.205/

2017-12-15 23:38

Zailaasai ene [хориотой үг] ohin, ene site-iig haalgana daa! hudal medee taraadag. ene ohin uuruu hun zoddog har tamhi heregledeg niigmiin hog [хориотой үг]r

Хариулах 6 2
Зочин /66.181.177.38/

2017-12-16 00:51

chi huchindsimuu tsug

Хариулах 1 7
Зочин /69.164.211.135/

2017-12-16 20:52

Yumiig 2 talaas ni harj sur hugshuun

0 0
Зочин /66.181.183.209/

2017-12-16 01:19

ip chin haragdaad bn hugshuun oloh amarhaan

Хариулах 2 1
Зочин /66.181.187.205/

2017-12-16 03:23

tiim shuu

1 0
Зочин /69.164.211.135/

2017-12-16 20:50

.

0 0
Зочин /213.162.72.139/

2017-12-15 23:10

ӨӨРИЙН ГЭСЭН БОДОЛТОЙ ЗОРИМОГ ОХИН БАЙНА.ЗӨВ АЙХ ТУСАМЧИН Л ТЭД ДАВРАНА.ОЛОНЫХОО ӨМНӨ ЭНГЭЖ ЯРИЖ ЧАДНА ГЭДЭГ САЙН.АРД ТҮМЭН ЭРГЭЭД ЧАМАЙГ ХАМГААЛНА.ЭЛ ТОД ЯРИЖ БАЙГАА .ХУУЛИЙН БАЙГУУЛАГ ХҮРТЭЛ ХУДЛАА ШҮҮЖ ЧАДАХГҮЙ!!!

Хариулах 0 8
Зочин /104.200.129.77/

2017-12-18 10:07

Zorigtoi yarij bna geed bhiin, gerch notolgoo ni yu ve gej asuusan gants ch hun bhgui! Ene ohin odoo 7,8 hund huchinduulsen yumuu?

Хариулах 0 0
Зочин /103.229.123.149/

2017-12-15 22:37

Энэ тэгээд 2015 онд болсон үйл явдал байх юм?? 2 жилийн дараа нийтэлж байгаа бол үр дүн, юу болсон талаар бичмээр..

Хариулах 0 0
Зочин /66.181.182.169/

2017-12-15 21:40

Yur ni haa saigui niigmeeree or hunjliin asuudaltai bgaa baihaa. Zugeer neg dund surguulid hurtel show zohiogood l ohidoo sontoochih geed baigaa uzegdel haa saigui sonsogdood baidag sh dee. Ene mongoliig yana daa. Yaj ur huuhedee amidruulana daa.

Хариулах 0 1
Зочин /103.57.95.182/

2017-12-15 21:29

Yamar Mundag yum be

Хариулах 1 3
Зочин /103.57.95.182/

2017-12-15 21:29

Yamar Mundag yum be

Хариулах 0 3

 

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд ekhsurvalj.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 77114907 утсаар хүлээн авна.