УИХ-ын дарга уучлалт гуйлаа

2018-08-20 19:20

 

    УИХ-ын дарга М.Энхболдыг төрийн албыг үнэлэн 60 тэрбум төгрөг босгох тухай ярьсныхаа төлөө ард түмнээс уучлалт гуйх, “60 тэрбум”-ын гэх хэргийг сэргээлгэх, УИХ-ын ээлжит бус чуулган зарлаж, Нээлттэй сонсгол зохион байгуулах тухай гурван зүйлийн шаардлагыг УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ өгсөн. 


    Уг шаардлагын хугацаа өнөөдөр /2018-8-20/ дуусгавар болж байгаа юм.
    УИХ-ын дарга М.Энхболд дээрх хугацаанд амжуулан УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэд шаардлагын хариуг өгсөн байна.


    Тодруулбал, УИХ-ын дарга М.Энхболд өнөөдөр 18 цагийн үед УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэд “60 тэрбум”-ын ярианд оролцсоныхоо төлөө ард түмнээс уучлалт гуйсан тухай албан бичгийг гардуулан өгчээ. 


    Мөн тэрээр “60 тэрбум”-ын хэргийн талаар, УИХ-ын ээлжит бус чуулганыг зарлан хуралдуулах тухай Л.Оюун-Эрдэнэ гишүүний шаардлагад ч бас хариу өгсөн тухай эх сурвалжийн мэдээлэл байна.


    Дашрамд дуулгахад, УИХ-ын гишүүн Л.Оюун-Эрдэнэ шаардлагынхаа хариуны талаар маргааш сэтгүүлчдэд мэдээлэл өгөх гэнэ.

 


 

Та алдаатай текст байвал идэвхжүүлээд Ctrl+Enter дарж илгээнэ үү.
Та мэдээ илгээх бол энд дарж илгээнэ үү.

Төстэй сэдэв

Сэтгэгдэл илгээх 6 Таны сэтгэгдэл бусдад нөлөөлөх хүчтэй
Сэтгэгдэлүүд
Нийт: (6)

Зочин /93.66.204.167/

2018-10-24 07:39

ULAN BATOR миний хүмүүс Агвакерын зээлийн компанийг үүсгэн байгуулсан бодит болон жирийн зээлийн компаний орон сууцыг худалдаж авахын тулд зээл авах талаархи нотолгоо. Би өнөөдөр сайхан амраарай. , Миний нэрийг Абдуллах гэдэг бол би Рияд хотоос ирсэн. Өнгөрсөн 5 сарын туршид жинхэнэ зээлийн компанийг хайж, байшин худалдаж авлаа Надад бүгдэд нь итгэж, эцэст нь надад итгэдэг байсан зальтай хүмүүс байсан Өдөржингөө, надад мөнгө өгөхгүй, бүгдийг нь өглөө миний итгэл найдвар алдагдсан, би гомдоллож, бухимддаг, би интернетэд зээл авч байсан компаниудтай ямар нэгэн зүйл хийхийг хүсдэггүй байсан учраас би мөнгө зээлж авсан Найз минь, би түүнд тохиолдсон бүгдийг хэлсэн, тэр надад тусалж чадна гэж хэлсэн Тэрбээр зээл авахад надад тусалж чадах зээлийн компанийг мэддэг надад маш бага хүүний түвшин 2%, тэр саяхан авсан Тэднээс зээл авсан, тэр зээлээ хэрхэн авахыг надад зааварласан Тэр надад хэлсэнчлэн, би тэдэнтэй хамт И-мэйлээр өргөсөн: (albakerloanfirm@gmail.com) Би хэзээ ч итгэхгүй байсан ч би оролдож, 24 цагийн дотор зээл авсан нь миний хамгийн том гайхшрал байлаа. Би дахин аз жаргалтай, баян болсон бөгөөд энэ зээлийг Бурханд талархаж байна Иймэрхүү компаниудад энэ бүх залилангууд дээр байгаа хэвээр байгаа, Зээл авахад [хориотой үг]рдлагатай бүх хүмүүст зөвлөгөө өгнө үү (albakerloanfirm@gmail.com) тэд хэзээ ч танд алдагдахгүй болно таны амьдрал минийх шиг өөрчлөгдөнө. Өнөөдөр та бүхэнтэй (Albakerloanfirm@gmail.com) утсаар холбоо барьж, зээлээ аваарай.  Альберкерийн зээлийн компанид зээл авахад нь туслаарай. Учир нь би энэ компанийг зээлдүүлэхгүйгээр амжилттай зээлээр авсан.

Хариулах 0 0
Зочин /46.1.119.140/

2018-08-21 20:46

Shudraga es urgelj yalj bhiin toloo zaluu gishundee talarhay

Хариулах 0 0
Erleg /66.181.161.87/

2018-08-21 19:38

Mongolchuudaas uuchilalt guila geech

Хариулах 0 0
Зочин /43.242.243.136/

2018-08-21 08:30

Уучлалт гуйсан уу?

Хариулах 0 0
Зочин /66.181.188.136/

2018-08-21 08:16

Уучлалт гуйгаад л болчихдог хэрэг үү шоу хийхээ болиоч доромжилж дуусаагүй л байна энэ [хориотой үг]ийг [хориотой үг]уулж ялыг нь үүрүүлээч

Хариулах 0 0
Зочин /77.154.202.3/

2018-08-20 22:04

Unen uu uuchlalt guisn ni

Хариулах 0 0

 

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд ekhsurvalj.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 77114907 утсаар хүлээн авна.